Sähköinen perhekeskus
Pyydä neuvoa -nappi – lasten, nuorten ja perheiden uusi sähköinen asiointikanava
Tarvitsetko apua tai tukea arkeesi? Haluaisitko jutella jonkun kanssa tai kysyä neuvoja? Pyydä neuvoa -nappi on lapsille, nuorille ja perheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Palvelun kautta voit lähettää minkä tahansa kysymyksen sinulle sopivana ajankohtana yhteystietojesi kanssa tai nimettömästi. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan muutaman arkipäivän kuluessa. Huomioithan, että tämä lomake ei ole tarkoitettu akuuttien tai hätätilanteiden hoitoon. Näissä tilanteissa ota suoraan yhteys hätänumeroon 112.
Perhekeskustoiminnan tavoitteena on, että jokainen lapsi, nuori ja perhe löytää ja saa tarvitsemansa tuen sekä avun samasta paikasta yhden yhteydenoton perusteella. Perhekeskukseen kuuluvat myös varhaisen tuen ja hoidon palvelut sekä yhteistyö seurakunnan ja järjestöjen kanssa. Sähköisen perhekeskuksen palvelut on jaoteltu ikäryhmittäin ja elämäntilanteen mukaan. Klikkaamalla otsikkoa löydät tietoa kunnan ja kolmannen sektorin palveluista sekä kohtaamispaikoista. Lisäksi sivuilla on paljon hyödyllistä tietoa ja neuvoja arkeen.
Perhekeskus uudistaa palvelujärjestelmää perheiden tarpeiden ja odotusten mukaisesti. Palveluprosesseja ja yhteistoimintaa kehittämällä vähennetään toiminnan päällekkäisyyttä ja hajanaisuutta sekä parannetaan avun saamista riittävän varhain.
Palautetta ja kehittämisehdotuksia
Voit alla olevalla lomakkeella lähettää meille palautetta ja kehittämisideoita Muhoksen sähköiseen perhekeskukseen liittyen.
"*" näyttää pakolliset kentät